مها:بهترین هدیه خدا

لحظه دیدار نزدیک است

1391/9/11 13:58
نویسنده : مامان فاطمه
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم.خوبی عسلم؟

دختر گلم تکونات خیلی کمتر شده و دیگه خبری از اون لگدای جانانه نیست . مامانی جات تنگ شده ؟عزیزم دیگه چیزی نمونده بیای تو بغلم.٤٢ ساعت دیگه تقریبا .........

عزیزم یه چند روزیه درد دارم .کمر درد و دل درد و اوففففففف هر دردی که فکرشو بکنی .

امروز میخوام وسایلی رو که قراره تو ١٠ روز بعد از به دنیا اومدنت استفاده کنیم جمع کنم .آخه قراره ١٠ روز مهمون مادر جون باشیم (مامان من) .کاش بابا مهدی هم همش کنارمون باشه .

باورم نمیشه راستی راستی دارم مامان میشم .یعنی فرشته ی من چه شکلیه .؟

امیدوارم این ساعتهای باقیمونده هم به خوبی بگذره . اما دلم خیلی واسه این روزا تنگ میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان همای مسیحا جونی
11 آذر 91 20:36
سلام عزیز دلم ایشالا گل دخترت صحیح و سالم بیاد بغلت از الان بوس واسه پیشونی و دستاش ! فعلا لپ نه ! راست میگی خیلی زود دلت واسه این روزا تنگ میشه. همه خاطراتتو به یاد بسپر و بیا اینجا ثبت کن هدیه قشنگیه واسه مها جان. بازم بهت سر می زنم منتظر خبرای خوبی هستم