مها:بهترین هدیه خدا

آخرین ویزیت بارداری و قطعی شدن تاریخ سزارین

1391/9/8 15:15
نویسنده : مامان فاطمه
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم .دیروز واسه آخرین ویزیت رفتم و برای آخرین بار صدای قلبت رو از توی شکمم شنیدم .وای چقدر دلم تنگ این روزها میشه .دکتر فشار و وزنمو گرفت .فشارم خوب بود ولی همچنان وزن اضافه نکرده بودم مامانی .

بعد از این بررسیها خانم دکتر با کلی حساب کتاب و بررسی گفت ١٣ آذر میای تو بغلم .وااااااااااااااااای چقدر خوشحال شدم .میبینی دیگه چیزی نمونده گلکم .خلاصه نامه بیمه و بیمارستان رو بهم داد و توصیه های لازمم کرد یه کمی استرس گرفتم ولی وقتی به اومدنت فکر میکنم کلی ذوق میکنم .واسه ٢٠ آذر هم گفت وقت بگیرم که برم واسه بررسی بعد از زایمان .بعدشم از منشی مطب خداحافظی کردم و گفتم واسمون دعا کنه.به بابا مهدی زنگ زدم کلی خوشحال شد که قرار به همین زودیا دختر گلش رو که شدید بهش وابسته شده ببینه.

راستی تاریخ تولدت مثل خودم روز ١٣ هست ولی من شهریوریم

بوس واسه دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)