مها:بهترین هدیه خدا

بازگشت بعد یه مدت طولانی

1392/3/22 15:57
نویسنده : مامان فاطمه
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم .میدونم خیل یبد قولی کردم و یه مدت طولانیه که چیزی واست ننوشتم .اما مقصر خودتی که اینقدر ناز و شیطونی که نمیتونم یه لحظه ازت جدا بشم و رهات کنم .دخترک نازم خیلی دوست دارم .تو شدی تموم دنیای من و بابا مهدی .اگه بدونی که چقدر زندگیمون از قبل شیرینتر شده .تموم لحظه هامون تو شدی .صدای خنده هات شده .عاشق وقتایم که وقتی بهت میگم جان  از ته دل میخندی و یا وقتی بابا رو میبینی چنان دست و ÷ا میزنی که نگو. به قیافه های آشنا میخندی .٢ هفتست غذای کمکی رو شروع کردم .چهرت از خوردن مزه های جدید دیدن داره .چنان اشتیاقی واسه خوردن داری که نگو .

وقتی من و بابا مشغول خوردن میشیم که نگو غر غرات شروع میشه که به تو هم بدیم .

عاشقتم دخترم دیوونه وار .ببخشید تند تند همه چیزو گفتم .خیلی حرفا باهات دارم هر وقت فرصت کنم میام مینویسم .فقط اینو بدون که خیلی بلایی و همه عاشقتن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)